Warning: Use of undefined constant minor - assumed 'minor' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /data/4/6/464ac626-df90-487a-9d56-3a031a67ccca/mitoma.sk/web/wp-config.php on line 6 O NÁS - mitoma.sk
O víno sa zaujímam už niekoľko rokov. Z lásky k nemu vznikla idea vlastného shopu s vínom. Po jednom výlete na Moravu som objavil vína Mitoma a bolo to jasné. Oslovil som ich, zistil, že na Slovensku nemajú zastúpenie a stal sa ich výhradný distribútor.
Okrem prevádzkovania vlastných vinoték sa zaoberám aj veľkoobchodným predajom. Snažím sa tak vína Mitoma prinášať do rôznych kútov Slovenska. Aby ste ho nenašli len vo vinotékach ale aj reštauráciách, hoteloch,alebo si ho dopriali na svadbe, plese či firemnej akcii.
Dúfam, že po jeho ochutnaní sa stanete jeho milovníkom rovnako ako ja. Tak Vás vždy poteší, keď naň natrafíte napr. na dovolenke na Slovensku, nielen vo svojej vinotéke 🙂
Peter
MITOMA VRBICE
Spoločnosť Mitoma Vrbice s.r.o. vznikla v roku 1997, no jej majiteľ Antonín Mikulica sa venoval vínam už od roku 1991. Mitoma síce nie je mnohogeneračné vinárstvo, no stavia na úcte k pôde a láske k vidieku.
Vinárstvo sa nachádza na jednej z najlepších vinárskych oblastí – vo Veľkopavlovickej oblasti. Zemepisná poloha Vrbíc a klimatické podmienky tak spolu s úrodnou pôdou vytvorili skvelé podmienky pre pestovanie naozaj vynikajúcej vínnej révy.
Momentálne obrába Mitoma 16,6 hektárov viníc. Vďaka vlastnej produktivite zaručujú vysokú kvalitu vyrábaných vín. Sú členmi Zväzu integrovanej produkcie hrozna, ktorý dbá na ekologické pestovanie a spracovanie vína. Tiež sú členom VOC Modré hory (vína originálnej certifikácie), ktoré sú špecifecké tým, že sa venujú výrobe vín zo špecifických regionálnych odrôd a dôkladne vybraných vinárskych tratí.
Pri výrobe kombinujú najmodernejšie technológie s tradičnými postupmi pre dosiahnutie čo najvyššej kvality ročníka. Zameriavajú sa na výrobu prevažne odrodových a prívlastkovýchvín.
Hlavným mottom spoločnosti je spokojný zákazník, ktorý sa k vínam Mitoma stále vracia. To dosahujú nielen svojím prístupom k zákazníkom, ale tiež neustálym vylepšovaním svojich technológií výroby a kvality produkcie.